poniedziałek, 3 września 2012

Sernik z kurpiowskim wzorkiem :-)

Waniliowy sernik z malinowym musem. Też Wam się tak ludowo skojarzył ten wzorek? :-)
Inspirowany miniserniczkami z malinowym musem oraz sernikiem waniliowym ze strony mojewypieki.com, z własnymi modyfikacjami. Słodki, aromatyczny, kwaskowaty. Bardzo wilgotny. W sam raz na imprezę z okazji pierwszego dnia w zerówce. :-)


Przepis:
300 g serka trzykrotnie mielonego
800 g cukru
niepełna łyżka mąki ziemniaczanej
2 jajka
150 g jogurtu naturalnego
1 cukier waniliowy

wszystkie składniki w temperaturze pokojowej zmiksowałam na niskich obrotach tylko do połączenia, wlałam do tortownicy o średnicy 18 cm

6 łyżek musu z malin i jeżyn
2 łyżki cukru
pół łyżeczki mąki ziemniaczanej

wymieszałam, wyłożyłam na przygotowane ciasto lekko wgniatając łyżeczką, końcem noża wymieszałam, tworząc wzorki. Piekłam w 180 st pod przykryciem około 30 min. i zostawiłam na noc w uchylonym piekarniku.

Polecam również z innych okazji. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz